BRO I JUST FIRGURED OUT HOW TO CHANGE YO NAME (clear)

So i went to guesst and signed in to flowlab i put my same email and got my 8-bit acc BUT DEEEEN For my new guesst name i did Mr_Secret AND IT CHANGED wow!!!

2 Likes

Look see?

1 Like

i wanna change it back

1 Like

Cool! Please screenshot the steps (and blue out your email if u want to.)

I make video of steps

1 Like

https://drive.google.com/file/d/15nhabmTyxNhzbFkNGEcBxOQTV8OSw-hq/view
Im a bit dum bc i forgot how to lemme trie to remember

1 Like

Grazer pls change my 8-bit acc back to 8-bit Studio pleas

1 Like

Hey make sure that google drive page is public (you can change that in settings).

1 Like

Kk idk how to tho (to get to settin)

Google it lol.

ecosia it instead LOL

Bro, stop reviving old topics please! If they’re solved or over a month old, don’t comment on them please.

1 Like